نظراتم کم شده
نظراتم کم شده

 

یه زمانی بود به همه دوستانم سر میزدم کامنت میذاشتم کلی هم جواب میگرفتم

در مقابل کلی واسم کامنت میذاشتن ...

ولی خیلی ها بهم فشار آوردن چرا وب این میری چرا وب اون میری ؟؟!!!

هی ایراد میگرفتن تهمت میزدن و ....

خلاصه قرار شد کمتر برم وب دوستان گلم و بیشتر وب خودم باشم

تا جایی که نظراتم از روزی 30 -40 کامنت به 5- 6 کامنت رسید اونم فقط یکی دو تا دوست واسم موند

حالا جالب وقتی میری وب خودشون..... چیزی نگم بهتره بقیه فرق دارن

 



نظرات شما عزیزان:

یاسین
ساعت22:42---19 فروردين 1393
سلام آبجی الهه
به به ، میبینم که وبلاگتو خونه تکونی کردی و در و دیوارشو رنگ آمیزی کردی
خلاصه درآمد زندگیت رفته بالا دیگه، داری خرج وبلاگت میکنی، انشاا. شایان جون رو هم میفرستی منچستر و بارسلونا و رءال و استقلال
ببخش اگه دیر سر زدم به وبلاگت، عید رفته بودم ییلاق داشتم با برف دسته و پنجه نرم میکردم، تازه برگشتم خونه.
بازم به دایی شایان خودم سر میزنم، قربون عکسای خوشگلش برم،چقد ناز شده توی شن و ماسه ها


یاغی
ساعت19:52---27 اسفند 1392
|:

رضا
ساعت21:08---24 اسفند 1392
نیستی

رضا
ساعت23:49---20 اسفند 1392
هه
همه میگن مردم...
اما هیچکس مردم نیست!

(آدما همدیگه رو مطابق ارزش های نهادینه شده در خودشون قضاوت میکنن)

.
بی خیال آبجی


آرمــــــــــان
ساعت18:31---20 اسفند 1392


r00yaj00n
ساعت23:19---19 اسفند 1392
عجب چقدر بی معرفتن ها

ثنــای دوست داشتنی
ساعت21:34---19 اسفند 1392
الهه جون مگه من نیستم که غصه می خوری من هستم دیگه غصه نخوریااااااااااا
چشم الهه جون مرسی که هستی و آبرو داری میکنی


باران عشق...
ساعت21:14---19 اسفند 1392
سلام من همیشه میام اما نظر نمیزارم ب...................................
ممنون از لطفتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: لوکس بلاگ، دوستان لوکس بلاگی، ،
نویسنده : مامان شایان